Fietstocht naar veldwerk! - Reisverslagen van Marjolein Michielsen - WaarBenJij.nu Fietstocht naar veldwerk! - Reisverslagen van Marjolein Michielsen - WaarBenJij.nu
Fietstocht naar veldwerk!

We besloten dat het een briljant idee zou zijn om naar veldwerk in Frankrijk te fietsen. Dus dat doen we nu

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2016

Fi(et)ssa
Marjolein

Hoi iedereen! Ik maak deze blog omdat veel mensen mij hebben gevraagd iets bij te houden over mijn komende reis naar India! :) Eerlijk gezegd heb ik daar niet zo'n probleem mee ;) Ik hoop dat iedereen er van gaat genieten! Liefs, Marjolein

Actief sinds 23 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10488

Voorgaande reizen:

31 Mei 2016 - 10 Juni 2016

Fietstocht naar veldwerk!

04 November 2013 - 03 Februari 2014

Reis naar India!

Landen bezocht: